Hoe is de koffie op jouw werk? Een ‘beleving’?

Score0

Zitbeleving, fietsbeleving, haarbeleving: alles moet tegenwoordig een ‘beleving’ zijn. Er is nu zelfs ‘koffiebeleving’. Radio-presentatrice Margriet Vroomans twitterde althans vorige week naar me dat er ‘koffiebeleving’ op de koffieautomaat op haar werk staat. Later meldde ze dat ze zich had vergist, er staat: ‘Een wereld vol geweldige koffie ervaringen’ (met spatie), maar al googlend zag ik dat koffiebedrijf Selecta adverteert met ‘koffiebeleving’, sterker nog, met een ‘ultieme koffiebeleving voor op het werk’ en: ‘een passend koffieconcept voor iedere sector’. Ik belde met de commercieel directeur van Selecta, Kristien Janssen, om te vragen wat dat allemaal is.

Ik noem het gewoon een bakkie pleur hoor.

„Ha, ja dat kan ook natuurlijk!”

Maar even serieus, ‘koffiebeleving’, wat is dat voor onzin?

„Sommige mensen vinden het…

Lees het hele bericht